Rezerwacja przedmiotu

 

WARUNKI REZERWACJI

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
3. POSTANOWIENIA I DEFINICJE KOŃCOWE

 

 Warunki rezerwacji

 

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejsze warunki określają rezerwację przedmiotu w sklepie internetowym Galerie Doris Janusz Michniewski, zwaną dalej organizatorem rezerwacji. Rezerwacja przeznaczona jest dla Klientów sklepu internetowego www.galeriedoris.pl oraz ustala zasady, na jakich prowadzona jest rezerwacja przedmiotu.

  

§ 7 REZERWACJA PRZEDMIOTU
       (wyciąg z regulaminu sklepu)

1. Rezerwację realizujemy na dowolny przedmiot, który aktualnie znajduje się w sklepowej ofercie i ma dostępny wariant rezerwacji przedmiotu.

2. Na początek możesz skorzystać z bezpłatnej rezerwacji telefonicznej, wówczas przedmiot trafia do działu zarezerwowane maksymalnie na 48h.  

3. Aby dokonać rezerwacji przedmiotu na okres maksymalnie do 90 dni, należy wybrać odpowiedni wariant rezerwacji dostępny w ofercie przedmiotu. System sklepu zmieni cenę przedmiotu pomniejszając jego wartość analogicznie: 30 dni-90%, 60 dni-80%, 90 dni-70%. Następnie w koszyku jako opcję dostawy wybieramy - Rezerwacja przedmiotu.

4. Za skuteczną rezerwację uznaje się wpłatę na konto firmowe zadatku.

5. Rezerwujący zobowiązuje się w wybranym przez siebie terminie 30 dni, 60 dni lub 90 dni od dnia rezerwacji przedmiotu, dokonać dopłaty 90%, 80% lub 70% wartości przedmiotu, w przeciwnym razie kwota zadatku przepada, a przedmiot wraca ponownie na stan sklepu.

6. Data rezerwacji, do kiedy przedmiot będzie zarezerwowany jest widoczna w ofercie przedmiotu w informacji o dostępności przedmiotu.

7. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy rezerwacji przedmiotu bez podania przyczyny, wyłączając dany przedmiot z rezerwacji.

8.Kupujący płaci zadatek – jest to dodatkowe zastrzeżenie umowne, służące zabezpieczeniu interesów obu stron umowy. Kupujący, który nie wykona swojego zobowiązania traci zadatek.

9. Jeśli sprzedający nie wykona swojego zobowiązania i sprzeda przedmiot zarezerwowany innej osobie, zwróci zadatek w dwukrotnej wysokości.

 

2. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

2.1. Uczestnik rezerwacji może składać reklamacje dotyczące rezerwacji, na adres e-mail: galeriedoris@gmail.com  z podaniem: imienia i nazwisko oraz numeru lub nazwy przedmiotu zarezerwowanego.

2.2.  Uczestnik rezerwacji może zgłosić reklamację na usługę rezerwacji w terminie 14 dni od zakończenia rezerwacji.

2.3. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.

2.4. Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom rezerwacji.

 

3. POSTANOWIENIA I DEFINICJE KOŃCOWE

3.1. Zadatek – dodatkowe zastrzeżenie umowne, służące zabezpieczeniu interesów obu stron umowy. Kupujący, który nie wykona swojego zobowiązania traci zadatek. 

3.2. Jeśli sprzedający nie wykona swojego zobowiązania i sprzeda przedmiot zarezerwowany innej osobie, zwróci zadatek w dwukrotnej wysokości.

3.3. Spory powstałe pomiędzy sprzedawcą, a rezerwującym będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy sprzedawcą, a rezerwującym niebędącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy/Sprzedawcy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Jeleniej Górze. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

*Niniejsze warunki rezerwacji wchodzą w życie z dniem 06.12.2018r.

 

 

Wersje językowe:

button 200

                Kupon zrealizujesz w naszym sklepie bez rejestracji...

Kupon rabatowy 200 zł

GALERIE DORIS - OBRAZY OLEJNE I ANTYKI, ODBIERZ KUPON ZASŁUGUJESZ NA TO!

  

Drogi Kliencie! Wystarczy, że wpiszesz kod rabatowy: RABAT200 w koszyku zakupowym, a my obniżymy twoje zakupy aż o 200ZŁ. (Nie dotyczy przedmiotów już przecenionych). Co ważne, nie ponosisz przy tym żadnych dodatkowych kosztów związanych z transportem zakupionych przedmiotów. Docieramy GRATIS! w każdy zakątek naszego kraju. Zapoznaj się koniecznie z pełnym tekstem: Zasad promocji, aby móc otrzymać rabat.

Darmowa wysyłka

 

* Czas promocji jest ograniczony, sklep w każdej chwili może zakończyć promocję.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl