Rezerwacja na okres do 90 dni. Możesz również skorzystać z bezpłatnej rezerwacji telefonicznej lub email, wówczas przedmiot trafia do działu zarezerwowane maksymalnie na 48h. Na przedmiot, który znajduje się w dziale rezerwacji można dokonać subskrypcji w postaci powiadomienia e-mail. Jeśli z różnych przyczyń rezerwacja nie dojdzie do finalizacji, przedmiot wraca na sklep a subskrybent otrzymuje e-mail o ponownej dostępności przedmiotu. W sprawie rezerwacji, zadzwoń ☎ 606 651 701, lub napisz e-mail: galeriedoris@gmail.com Zapoznaj się z pełnym tekstem: Warunki rezerwacji, zobacz jakie masz prawa i obowiązki.
Aby zarezerwować przedmioty w sklepie internetowym Galerie Doris, możesz skorzystać z kilku opcji:
- Rezerwacja standardowa (do 90 dni):
- Wybierz interesujący Cię przedmiot na stronie internetowej Galerii Doris.
- Skontaktuj się z Galerią Doris telefonicznie pod numerem 606 651 701 lub mailowo, aby dokonać rezerwacji.
- Rezerwacja telefoniczna lub mailowa jest bezpłatna i obowiązuje przez 48 godzin. W tym czasie wybrany przedmiot będzie oznaczony jako zarezerwowany.
- Subskrypcja powiadomień:
- Jeśli dany przedmiot jest niedostępny, możesz zamówić subskrypcję powiadomień. W tym celu należy podać swój adres e-mail.
- Gdy przedmiot ponownie pojawi się w ofercie sklepu, otrzymasz stosowne powiadomienie.
Dodatkowe informacje:
- Galeria Doris zachęca do zapoznania się z pełnym regulaminem rezerwacji, aby poznać swoje prawa i obowiązki. Regulamin powinien być dostępny na stronie internetowej sklepu.
- W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących rezerwacji, można skontaktować się z Galerią Doris telefonicznie lub mailowo.
Uwaga:
- Rezerwacja telefoniczna lub mailowa jest ważna przez 48 godzin. Po tym czasie, jeśli nie zostanie sfinalizowana, przedmiot może wrócić do sprzedaży.
- Subskrypcja powiadomień nie gwarantuje, że dany przedmiot będzie dostępny w przyszłości. Jest to jedynie informacja o ponownym pojawieniu się produktu w ofercie.
- Rezerwacje powyzej 48 godzin muszą być opłacone przez stronę sklepu internetowego.
Podsumowanie:
Rezerwacja przedmiotów w sklepie internetowym Galeria Doris jest możliwa telefonicznie lub mailowo i trwa 48 godzin. Dodatkowo, można skorzystać z subskrypcji powiadomień o dostępności produktu. W celu uzyskania szczegółowych informacji, warto zapoznać się z regulaminem sklepu lub skontaktować się bezpośrednio z Galerią Doris.