Ustawienia Klienta
Wersje językowe
Akceptujemy PayPal

Tylko u nas założysz konto PayPal w trakcie składania zamówienia.

Płatność Paypal

Złoty Medal E-commerce

Złoty medal

Po raz kolejny firma Galerie Doris, otrzymała Certyfikat przyznawany przez Centrum Badania Opinii Klientów. W imieniu całego zespołu dziękujemy naszym klientom i kontrahentom za pozytywne opiniowanie sfinalizowanych transakcji.

Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą konsumencką, przedmiot zwrócisz w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru paczki.

 

Zwrot towaru_14dni

Promocje
Zamówienia telefoniczne

 

SZYBKIE I PROSTE ZAMÓWIENIA BEZ KONIECZNOŚCI REJESTRACJI W SKLEPIE

  • Rejestracja w naszym sklepie nie jest obowiązkowa, lecz bardzo przydatna gdyż przyspiesza proces składania kolejnych zamówień w przypadku ich powtarzalności. Podczas ewentualnej rejestracji wypełniają Państwo dane do faktury VAT, dane wysyłkowe oraz kontaktowe. Posiadając konto w naszym sklepie istnieje możliwość ustalenia indywidualnego poziomu rabatowego zależnego od wysokości oraz częstotliwości zamówień. Państwa dane przechowywane są w naszym systemie do momentu usunięcia konta.

 

 

  • Zadzwoń do nas: 606 651 701
  • U nas złożysz zamówienie codziennie w godzinach: 10,00h - 20,00h
  • Nasz konsultant spisze Państwa dane adresowe, telefon oraz adres email.
  • W kilka minut dostaniesz potwierdzenie zamówienia na email, które należy potwierdzić klikając w link.
  • Otrzymujesz link do panelu, gdzie znajdziesz pełny monitoring zamówienia, ze statusem wysyłki włącznie

 

 

 

Zgodnie z nową ustawą o prawach konsumenta do skutecznego zawarcia umowy przez telefon z konsumentem niezbędne będzie podjęcie dwóch kroków:

1. Potwierdzenie treści proponowanej umowy – przedsiębiorca ma obowiązek potwierdzić konsumentowi treść proponowanej umowy utrwaloną na papierze lub innym trwałym nośniku (np. mailowo), potwierdzenie powinno nastąpić jeszcze przed zawarciem umowy,

2. Utrwalenie oświadczenia konsumenta - oświadczenie konsumenta o zawarciu umowy musi zostać utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku (np. mailowo) i to dopiero po otrzymaniu potwierdzenia od przedsiębiorcy, o którym mowa w pkt. 1 powyżej (przepisy nie precyzują niestety, kto ma dokonać takiego utrwalenia, dlatego warto aby takie utrwalenie nastąpiło zarówno po stronie konsumenta, jak i przedsiębiorcy – np. w przypadku przesłania wiadomości mailowej, oświadczenie zostanie utrwalone co do zasady na obu kontach pocztowych).

Oznacza to,  że do skutecznego zawarcia umowy przez telefon niezbędne jest uprzednie potwierdzenie treści proponowanej umowy na trwałym nośniku (np. mailowo) oraz utrwalenie oświadczenia konsumenta o zawarciu umowy (złożonego po otrzymaniu potwierdzenia) także na trwałym nośniku. Dopiero w tym momencie umowa zostanie skuteczne zawarta.

 

Ustawa o prawach_konsumenta. [PDF, 465KB]

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe