Waluty
Translate: Wersje językowe
Akceptujemy PayPal

Tylko u nas założysz konto PayPal w trakcie składania zamówienia.

Płatność Paypal

Złoty Medal E-commerce

Złoty medal

Po raz kolejny firma Galerie Doris, otrzymała Certyfikat przyznawany przez Centrum Badania Opinii Klientów. W imieniu całego zespołu dziękujemy naszym klientom i kontrahentom za pozytywne opiniowanie sfinalizowanych transakcji.

Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą konsumencką, przedmiot zwrócisz w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru paczki.

 

Zwrot towaru_14dni

Pytania i odpowiedzi

 

 

GDZIE ZNAJDĘ SZCZEGÓŁY PRZEDMIOTU, ROZMIAR PRZEDMIOTU?

  • W każdej ofercie poniżej zdjęcia z miniaturką jet zakładka: Szczegóły przedmiotu - Kliknij na nią!

 

W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONYWAĆ ZAKUPÓW?

  • Zamówienia można składać za pośrednictwem e-mail, bezpośrednio poprzez sklep internetowy. Szczegóły znajdują się na dole w zakładce "Jak złożyć zamówienie".

 

CZY MOŻNA SKŁADAĆ ZAMÓWIENIA DROGĄ TELEFONICZNĄ?

  • Tak oczywiście. W naszym sklepie oprócz zakupów dokonywanych przez Internet, zamówienia można składać również drogą telefoniczną. Wystarczy zadzwonić pod nr:  606 651 701, i złożyć zamówienie. Podczas rozmowy telefonicznej podajesz niezbędne dane do wysyłki zamawianego przedmiotu, na koniec pozostaje tylko potwierdzenie wysłanego zamówienia na Państwa adres email podany w toku spisywania zamówienia.

 

 

W JAKICH GODZINACH MOGĘ SKŁADAĆ ZAMÓWIENIA?

  • Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę, poprzez koszyk zakupowy sklepu. Telefonicznie swoje zamówienie złożysz w godzinach (10,00 - 20,00) przez siedem dni w tygodniu.

 

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA W PRZYPADKU ZAKUPU NA RATY?

  • W przypadku zakupu na raty, w większości przypadków całkowity czas realizacji zamówienia ( od momentu złożenia zakupu do otrzymania zamówionego przedmiotu ) wynosi mniej niż 5 dni roboczych.

 

W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ ZAKUPU NA RATY?

  • Zakup na raty za pośrednictwem naszego sklepu internetowego jest wyjątkowo prosty. Wystarczy dodać wszystkie interesujące Państwa przedmioty do koszyka oraz jako formę płatności wybrać "PRZELEWY24-ONLINE", następnie wybrać "mRaty lub Alior-Raty". Dzięki temu będziecie Państwo mieli możliwość wypełnienia wniosku ratalnego.

 

ZAKUPIONO TOWAR NA RATY, CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PRZEDMIOT DO SKLEPU?

  • Oczywiście tak. Jeżeli okazałoby się, że nie są Państwo w pełni usatysfakcjonowani z posiadania zakupionego przedmiotu, istnieje możliwość zwrotu towaru w ciągu nie dłuższym niż 14 dni od jego otrzymania. Towar, podobnie jak w przypadku normalnego zakupu muszą Państwo zwrócić do naszej siedziby nieuszkodzony z dowodem zakupu.

 

 

JAKI ASORTYMENT OFERUJE SKLEP GALERIE DORIS?

  • W sklepie internetowym Galerie Doris kupisz: Antyki i starocie, stare obrazy, zegary. W naszej ofercie znajdziesz wyłącznie przedmioty używane.
  • Zajmujemy się sprzedażą przedmiotów pochodzących głównie z krajów Europy Zachodniej. Dbamy o to aby nasze kolekcje, które oferujemy cechowały oprócz unikalnego piękna, pewność źródeł pochodzenia oraz posiadały wartość historyczną.

 

CZY ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA JEST JEDNOZNACZNE Z ZAWARCIEM TRANSAKCJI?

  • Nie. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na podany adres e-mail wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia. Jeśli sposobem zapłaty jest przelew, w email znajdą się również szczegóły dotyczące płatności.
  • Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w chwili potwierdzenia wysłanego przez Sprzedawcę na adres email złożonej oferty zakupu.

 

JAK DŁUGO REALIZOWANE BĘDZIE MOJE ZAMÓWIENIE?

  • Ponad 70% zamówień złożonych przed godziną 12.00 zostaje dostarczona do odbiorcy w następnym dniu roboczym. Dotyczy to zamówień, w których jako formę płatności wybrano "Płatne przy odbiorze / Pobranie", „Płatność elektroniczna / Karta płatnicza”. Niniejszym zastrzegamy sobie prawo jako regulaminowe do wysyłki następnego dnia roboczego z uwagi na charakter oferowanych przedmiotów i ich czasochłonne pakowanie. W przypadku wybrania płatności "Płatność przelewem / Przedpłata" czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas, jaki upłynie do chwili zaksięgowania należnej kwoty na naszym koncie.

 

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?

  • Tak. Kupującym przysługuje prawo do zwrotu oraz reklamacji przesyłki. Szczegóły znajdują się w Regulaminie, oraz w zakładce – Reklamacje i zwroty.

 

CHCĘ DOKONAĆ ZAKUPÓW, CZY MUSZE POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE?

  • Nie trzeba posiadać konta, by dokonywać zakupów.
  • Klienci mają możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chcą korzystać z naszych usług i udostępniać o sobie informacje.

 

JAKIE KORZYŚCI PŁYNĄ Z ZAŁOŻENIA KONTA W SKLEPIE?

  • Zarejestrowani Klienci mogą szybciej dokonywać zakupów. Dane osobowe wpisuje się tylko raz, podczas rejestracji. Ponadto rejestracja umożliwia dokonywanie przemyślanych zakupów, rozłożonych na kilka dni. Można wybierać produkty, zapisywać w koszyku i zamawiać całość płacąc za jedną przesyłkę. Dajemy także możliwość ciągłego monitorowania statusu złożonego zamówienia oraz recenzowania zarówno jakości obsługi, jak i produktów.
  • Stały Klient może także skorzystać ze specjalnych rabatów i promocji.

 

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ OSOBISTEGO ODBIORU ZAMÓWIONYCH PRZEDMIOTÓW?

  • Tak. Zamówione produkty można odbierać osobiście. Wymagamy jednak wcześniejszego umówienia się w sprawie odbioru.
  • Szczegółowe informacje dostępne są pod numerem telefonu: (+48) 606 651 701

 

JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY PACZKI?

  • Koszt przesyłki dostarczanej za pośrednictwem kuriera uzależniony jest od wagi towaru, gabarytu oraz wartości i wybranej formy płatności. Okresowo stosuje nasz sklep stałe ceny na wszystkie przedmioty.
  • Szczegółowe informacje dostępne są w zakładce: Koszty dostawy.

 

JAKIE SĄ FORMY PŁATNOŚCI?

  • Oferujemy Państwu następujące formy płatności:
  1. Płatność przelewem / Przedpłata
  2. Płatność elektroniczna / Karta płatnicza
  3. Płatność za pobraniem
  • Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych form płatności znajdują się w Regulaminie: Sposoby płatności.

 

CZY KURIER MA OBOWIĄZEK POCZEKAĆ, AŻ SPRAWDZĘ PACZKĘ?

  • Tak. Niezależnie co dany kurier będzie sugerował podczas wręczania przesyłki ma on obowiązek poczekać aż odbiorca sprawdzi przesyłkę. W przypadku gdy nie sprawdzają Państwo przesyłki bezpośrednio podczas jej odbierania konieczne jest zaznaczenie, iż odbierają Państwo przesyłkę z zastrzeżeniem. W innym przypadku ewentualna reklamacja może zostać nie uwzględniona.

 

JAK ODEBRAĆ PACZKĘ OD KURIERA?

  • Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: "odbieram z zastrzeżeniem". W razie wystąpienia uszkodzenia należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkody. Protokół ten znacznie przyspiesza wszczęcie postępowania reklamacyjnego, dlatego bezwzględnie prosimy o sprawdzanie zawartości przy odbiorze. W razie pokwitowania przesyłki bez zastrzeżeń ciężar reklamacji przechodzi na kupującego. Reklamacje dla przewoźnika DHL można reklamować, dzwoniąc pod numer infolinii 801 345 345.

 

JAKI JEST TERMIN ZWROTU PIENIĘDZY ZA ODESŁANY TOWAR?

  • Sklep internetowy Galerie Doris zobowiązuje się niezwłocznie (nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia przez konsumenta o odstąpieniu od umowy) zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności. Zwrot pieniędzy powinien być dokonany w taki sam sposób w jaki konsument zapłacił za towar, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób płatności nie wiążący się dla niego z żadnymi kosztami.

 

DOSTAŁEM KOD RABATOWY ALE NIE DZIAŁA?

  • Najczęstszym powodem jest błędne wpisywanie kodów, prosimy spróbować ponownie zwracając szczególną uwagę na poprawność kodów. Kolejnym powodem może być próba użycia kodu na przedmioty objęte promocją - w takim przypadku kod nie będzie działał i nie pomniejszy wartości. W przypadku gdy w koszyku będą znajdować się zarówno przedmioty będące w promocji sklepowej jak i te nie objęte promocją wartość rabatu zostanie odjęta wyłącznie od przedmiotów niepromocyjnych.

 

JAKIE PRAWA MA KONSUMENT KUPUJĄC RZECZ UŻYWANĄ?

  • Przedmiotem sprzedaży konsumenckiej może być nie tylko rzecz nowa, ale także używana, naprawiana czy regenerowana. Sprzedaż taka najczęściej przybiera formę komisową.
  • Kupując rzecz używaną, naprawianą czy regenerowaną konsument nie jest pozbawiony ochrony wynikającej z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Do sprzedaży komisowej przepisy tej ustawy stosuje się wprost.
  • W wypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, konsument może żądać w pierwszej kolejności nieodpłatnej naprawy lub wymiany.

 

  • Jeśli jednak:
  1. naprawa lub wymiana jest niemożliwa albo wymaga nadmiernych kosztów lub
  2. sprzedawca nie zdoła uczynić zadość żądaniu naprawy lub wymiany w odpowiednim czasie lub
  3. naprawa lub wymiana narażałyby konsumenta na znaczne niedogodności,
  • wówczas konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy.

 

W JAKIM CELU WYKORZYSTYWANE SĄ MOJE DANE OSOBOWE?

  • Jakiekolwiek zgromadzone informacje wykorzystane będą tylko i wyłącznie do prawidłowego przeprowadzenia transakcji, dostarczenia towarów pod wskazany adres oraz do poprawy jakości naszych usług. Na życzenie masz wgląd w swoje dane osobowe jakie o Tobie zgromadziliśmy, oraz masz prawo do bycia zapomnianym z usunięciem tychże danych.

 

CZY I JAK MOGĘ ZGŁOSIĆ CHĘĆ ZMIANY MOICH DANYCH OSOBOWYCH?

  • Swoje dane osobowe można zmienić samodzielnie w zakładce: Moje konto, klikając w polecenie „edytuj”. W tym celu trzeba zalogować się na www.galeriedoris.pl używając jako loginu podanego podczas rejestracji adresu e-mail oraz indywidualnego hasła dostępu do konta. Można także napisać e-maila na adres: galeriedoris@gmail.com  lub tradycyjnie - wysłać list polecony na nasz adres: lub Galerie Doris, ul. Henryka Wieniawskiego 2, 58-500 Jelenia Góra

 

CO TO JEST CERTYFIKAT SSL?

  • Certyfikat SSL to zabezpieczenie łączności z Internetem. Dzięki niemu przepływ informacji między użytkownikiem a serwerem odbywa się w sposób tajny - nikt poza uprawnionymi do tego osobami nie ma do nich dostępu. Pełne bezpieczeństwo jest efektem zastosowania szyfrowania komunikacji pomiędzy komputerami. Certyfikaty SSL rejestrowane są na określoną nazwę domeny, zawierają informacje o właścicielu domeny, jego adresie itp. Dane te są zabezpieczone kryptograficznie i nie można ich samodzielnie zmienić.

 

W JAKIEJ WALUCIE PRZYJMOWANE SĄ PŁATNOŚCI?

  • Standardowo płatności prosimy dokonywać w polskich złotych (PLN).
  • Przyjmujemy płatności od naszych zagranicznych Klientów w walutach obcych (EUR). Płatność w euro dokonujemy na odrębne konto, które podane jest w zakładce "Konta bankowe", lub po zmianie waluty w koszyku zakupowym i e-mail wysłanym po dokonaniu zakupu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl