Ustawienia Klienta
Wersje językowe
Akceptujemy płatność PayPal

Płatność Paypal

Bestsellery
Złoty Medal E-commerce

Możesz nam zaufać i przekonać się, że zakupy w internecie mogą być przyjemne i bezpieczne.

Złoty medal

Po raz kolejny firma Galerie Doris, otrzymała Certyfikat przyznawany przez Centrum Badania Opinii Klientów. W imieniu całego zespołu dziękujemy naszym klientom i kontrahentom za pozytywne opiniowanie sfinalizowanych transakcji, zapraszając do dalszej współpracy.

Zwrot towaru

W naszym sklepie Masz prawo zwrotu. Przedmiot można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru paczki.

Zwrot towaru_14dni

Promocje
Wybrane oferty w niższej cenie
PRZY KOMINKU, SCENA RODZAJOWA! DICKMEIS GERHARD (1918-1978r.)
PRZY KOMINKU, SCENA RODZAJOWA! DICKMEIS GERHARD (1918-1978r.)
4 550,00 zł 3 750,00 zł
szt.
WASSERFALL IM PITZTAL  ~ GUSTAW WEISS/GUWE (118cm x 88cm)
WASSERFALL IM PITZTAL ~ GUSTAW WEISS/GUWE (118cm x 88cm)
3 990,00 zł 3 700,00 zł
szt.
ŁOWIECTWO! JELEŃ NA RYKOWISKU - GÜINTER ZOLL, (German XXw.)
ŁOWIECTWO! JELEŃ NA RYKOWISKU - GÜINTER ZOLL, (German XXw.)
1 750,00 zł 1 400,00 zł
szt.
SONNENAUFGANG IM HAFEN VON ALEXANDRIA - GRABONÉ Arnold (1896-1982)
SONNENAUFGANG IM HAFEN VON ALEXANDRIA - GRABONÉ Arnold (1896-1982)
4 200,00 zł 3 950,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

 

Nasz Regulamin sklepu internetowego nie ma na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa - wszelkie ewentualne wątpliwości tłumaczy się na korzyść konsumenta. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

  

 

PROCEDURA REKLAMACYJNA :

Na samym wstępie pragniemy zaznaczyć, iż wszystkie nasze przesyłki są zabezpieczane do transportu z najwyższą starannością. W razie gdyby jednak zamawiany przedmiot dotarł uszkodzony podajemy szczegółowe informacje w jaki sposób należy postępować.

1. ODBIERANIE PRZESYŁEK

Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: "odbieram z zastrzeżeniem". W razie wystąpienia uszkodzenia należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkody. Jeżeli protokół został wypisany proszę przejść do pkt. 3, w przeciwnym wypadku do pkt.2.

PROTOKÓŁ SZKODY:

Protokół szkody powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności: - informacja o opakowaniu zewnętrznym - karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia streach'owa ( czy posiadają jakiekolwiek uszkodzenia, np. porwany lub wgnieciony karton zgniecenie kartonu, podziurawienie, uszkodzenie kątownika, odklejona taśma sklejająca karton itd. Jeżeli opakowanie posiada wyżej wymienione bądź inne naruszenia konieczne jest zaznaczenie tego na protokole.) - zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania - folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia, przekładki tekturowe ( identycznie jak w przypadku opakowania zewnętrznego ) Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza! Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru.

2. ZAMÓWIENIE KURIERA W CELU SPISANIA PROTOTKOŁU SZKODY

Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się być uszkodzony należy skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkody. Numery infolinii : DHL - 42 6 345 345 operatorowi należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej szkody. Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z kurierem celem wypisania protokołu szkody.

3. KONTAKT Z NASZĄ FIRMĄ

Po uzyskaniu protokołu szkody jego skan/ksero należy wysłać do siedziby naszej firmy: Galerie Doris ul. Henryka Wieniawskiego 2, 58-500 Jelenia Góra oraz skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego: - udzielenia rabatu na naprawę własną - wymiany przedmiotu na nowy - naprawy zaistniałej szkody. Istnieje również możliwość przesłania protokołu drogą elektroniczną - wiadomość email. W takim przypadku należy zeskanować protokół i przesłać na adres e-mail: galeriedoris@gmail.com Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań żeby złożoną reklamację rozpatrzyć maksymalnie szybko.

4. ZWROT TOWARU

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania (dotyczy przesyłek nie uszkodzonych). O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 14 dni na adres: galeriedoris@gmail.com,  jeszcze przed wysłaniem paczki. Przesyłkę należy odesłać na adres firmy Galerie Doris ul. Henryka Wieniawskiego 2, 58-500 Jelenia Góra. Prosimy w takim przypadku o załączenie pisma o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz numer konta do przelania należności. Zwrot pieniędzy odbywa się wyłącznie za pomocą przelewu bankowego. Paczkę należy wysłać na własny koszt. 

  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż zwykły oferowany przez Sprzedawcę, konsument nie może żądać zwrotu dodatkowych kosztów.

 

 

 

PODSUMOWANIE

  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru przedmiotu.
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  • Sklep zwraca pełną wartość za zakupiony przedmiot oraz koszt zwykłej wysyłki towaru.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru, poza pewnymi wyjątkami.
  • Zwrot pieniędzy bez zbędnej zwłoki, nie później niż 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone nie będą przyjmowane

 

PAMIĘTAJ!

Odsyłając zakupiony przedmiot powiadom Nas o tym, prosimy dołączyć podpisany odpowiedni druk reklamacji lub zwrotu.

  • Druki dostępne są do pobrania w zakładce: Druki 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe