Ustawienia Klienta
Wersje językowe
Akceptujemy płatność

U nas konto PayPal założysz w trakcie realizacji zamówienia.

Płatność Paypal

Złoty Medal E-commerce

Złoty medal

Po raz kolejny firma Galerie Doris, otrzymała Certyfikat przyznawany przez Centrum Badania Opinii Klientów. W imieniu całego zespołu dziękujemy naszym klientom i kontrahentom za pozytywne opiniowanie sfinalizowanych transakcji.

Zwrot towaru

W naszym sklepie Masz prawo zwrotu. Przedmiot można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru paczki.

Zwrot towaru_14dni

Gwarancja i rękojmia

 

JAKIE PRAWA MA KONSUMENT KUPUJĄC RZECZ UŻYWANĄ

 

Przedmiotem sprzedaży konsumenckiej może być nie tylko rzecz nowa, ale także używana, naprawiana czy regenerowana. Sprzedaż taka najczęściej przybiera formę komisową. Kupując rzecz używaną, naprawianą czy regenerowaną konsument nie jest pozbawiony ochrony wynikającej z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Do sprzedaży komisowej przepisy tej ustawy stosuje się wprost.

 

 

W wypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, konsument może żądać w pierwszej kolejności nieodpłatnej naprawy lub wymiany.

 

JEŚLI JEDNAK:

  • naprawa lub wymiana jest niemożliwa albo wymaga nadmiernych kosztów lub
  • sprzedawca nie zdoła uczynić zadość żądaniu naprawy lub wymiany w odpowiednim czasie lub
  • naprawa lub wymiana narażałyby konsumenta na znaczne niedogodności, wówczas konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy.

 

 

Konsument może realizować te uprawnienia, jeśli niezgodność towaru z umową zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania konsumentowi danej rzeczy, jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, zgodnie z obowiązującymi przepisami - zastrzegamy sobie prawo skrócenia terminu do jednego roku z powodu niezgodności z umową. Konsument powinien powiadomić o wystąpieniu niezgodności towaru z umową przed upływem dwóch miesięcy od jej stwierdzenia.

 

 

 

UWAGA!

 

Odpowiedzialność sprzedawcy nie powstanie, jeśli konsument o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć. Jeśli konsument został uprzedzony o konkretnych brakach, usterkach czy defektach rzeczy używanej, a mimo to zdecydował się rzecz taką nabyć (bo zdaniem konsumenta były one drobne, nieistotne, albo stwierdził, że usunie je we własnym zakresie), wówczas konsumentowi ochrona nie przysługuje.

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

  • Pełny tekst regulaminu dostępny jest w zakładce: Regulamin
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe